zondag 2 februari 2014

Goedkoper of betaald naar NBA wedstrijden kunnen kijken?

Ik ben al jaren een NBA fan en probeer het allemaal zover ik kan nog op de voet te volgen. Nu ik voornamelijk zelfstandig werk en dus soms lange avonden doormaak is het leuk om af en toe naar één of meerdere basketbalwedstrijden te kijken. Sport 1 laat af en toe een wedstrijd zien, maar ik erger me mateloos aan het Nederlandse commentaar en hun (voetbal) aanbod is verder ook sterk achteruit gegaan waardoor ik het de 15 Euro per maand niet meer waard vond. Een NBA League pass vind ik te duur (165€ p/seizoen), dus dan maar "illegale streams" zoeken dacht ik, maar na 3 virussen in 1 maand stapte ik ook van die gedachte af. Af en toe leende ik de inloggegevens van een Leaguepass bezitter maar die keek natuurlijk zelf naar de leukste wedstrijden. Het zag er somber uit maar tot mijn grote vreugde kwam Unibet TV met een heerlijke uitbreiding.

Naast de meeste Primera Division wedstrijden kun je nu dus ook alle (reguliere) basketbal wedstrijden via Unibet TV bekijken. En het mooiste hieraan is dat dit prima via de mobiele telefoon te doen is. Eigenlijk een league pass zonder de analyses (die bovendien grotendeels gratis te zien zijn via NBA.com en ESPN.com)
De enige eis die Unibet stelt is dat je geld ( minimaal 1 euro) op je account moet hebben. Unibet is een goksite en maakt dus genoeg winst om de kosten voor deze stream-rechten te dekken. Uiteraard verdienen ze ook veel hieraan, maar ik heb ontdekt dat het met NBA wedstrijden veel makkelijker is om te winnen dan bijvoorbeeld Voetbal.

Valt er geld te verdienen?
Jazeker! Ik sta dit jaar nog net geen 200 Euro in de plus met het inzetten op basketbal wedstrijden en het enige wat ik doe is rapportages lezen, fantasy basketbal spelen en mijn eigen analyses maken .

Hoe dan?
Unibet stelt de NBA quoteringen puur op basis van statistieken vast. Bijv. San Antonio Spurs en Sacramento Kings kampen met enorm veel blessures en moesten vannacht tegen elkaar. De gemiddelde scores uit wedstrijden van deze 2 teams was 216. Ik wist gewoon dat ze de 200 niet zouden halen. Tegelijkertijd kampen de Minnesota Timberwolves met blessures en zijn er maar 2 spelers die echt kunnen scoren, bovendien moesten ze tegen een team zonder sterke Power-Forward dus ik wist dat Kevin Love zijn gang zou kunnen gaan. Ik was zeker van mijn zaak dus ik ging voor mijn maximale inzet : 5 euro ( ik zet maximaal 10 euro per speeldag) Dagelijks zijn er met uitzondering van de dinsdag en donderdag wel 2 leuke "bets" te vinden.



NBA.com helpt ook nog eens flink een handje: voor elke wedstrijd zijn alle media notities te lezen, die soms te inzichten lijden die zeer profitabel kunnen zijn: De Indiana Pacers houden al hun tegenstanders goed tegen maar lieten opvallend veel punten in de eerste quarter toe ( voor mijn geluk scoorde ze zelf veel in de eerste quarter want de Warriors begonnen de desbetreffende wedstrijd slecht, de Lakers en Bulls hadden op dat moment één van de slechtste defensieve ratings en de hoogste offensieve ratings in de begin periodes van de wedstrijd. Houston en Portland zijn twee zeer offensieve ploegen dus besloot ik deze aan het lijstje toe te voegen om de quotering wat op te krikken. Amerikanen houden van statistieken dus met een klein beetje research kom je achter de gekste en beste statistieken die je enorm kunnen helpen!.



Heerlijk als je het mij vraagt! Ik kijk gratis naar een aantal wedstrijden per week en kan er nog een zakcentje aan verdienen ook!

Mocht je nog geen account hebben kan je je via onderstaande link inschrijven:



Unibet verdubbeld je eerste inzet tot maximaal 50 euro... als je de media notes op nba.com goed doorneemt en de blessures zelf een beetje in de gaten houd valt er zeker wat te verdienen!

Mocht je al een account hebben en net als ik een NBA fan zijn dan wens ik je veel plezier met deze nieuwe mogelijkheid.

Grtz: De Betweter

p.s. niet met 3g en 4g op je mobiele telefoon streamen als je een bundel van onder de 1 gig hebt !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten